nextpark logo

Prywatność

Polityka prywatności

1. Zakres Polityki prywatności i cookies

Administratorem danych jest SmartPark Solutions Sp. z o.o. z siedzibą:
02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 47/10, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego
prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS,
pod numerem KRS 0000867153, posiadającą NIP 5213911567
(dalej „SmartPark”, „my” lub „nas”).

Zobowiązujemy się do właściwego postępowania w zakresie zbierania, wykorzystywania i ochrony danych osobowych.
Chcemy, abyś miał pewność, że Twoje dane są z nami bezpieczne i w pełni rozumiał, w jaki sposób je wykorzystujemy
w celu zaoferowania lepszych i bardziej spersonalizowanych usług.

Niniejsza Polityka prywatności i cookies (dalej „Polityka”):

  • określa rodzaje danych osobowych, które gromadzimy;
  • wyjaśnia, jak i dlaczego zbieramy i wykorzystujemy Twoje dane osobowe;
  • określa, kiedy i dlaczego udostępniamy Twoje dane osobowe innym organizacjom;
  • przedstawia Twoje prawa i wybory dotyczące przetwarzania danych osobowych.

Polityka obejmuje Ciebie, jeśli korzystasz z naszych produktów i usług („nasze Usługi”), w tym:

  • Zakładasz konto i korzystasz z funkcjonalności Serwisu,
  • Rezerwujesz usługi online, telefonicznie lub w aplikacji mobilnej,
  • Kontaktujesz się z nami lub my kontaktujemy się z Tobą w związku z Usługami.

Nasze Serwisy lub aplikacje mogą zawierać linki do innych stron internetowych obsługiwanych przez inne podmioty.
Każdy z tych podmiotów ma własne polityki prywatności, dlatego zachęcamy do ich dokładnego zapoznania się przed
podaniem jakichkolwiek danych osobowych, ponieważ nie ponosimy za nie odpowiedzialności.


2. Dane osobowe, które zbieramy

a) Dane podane przez Ciebie

Podczas rejestracji i korzystania z Usług możesz przekazać nam:

  • Dane osobowe (adres e-mail, numer telefonu, numer rejestracyjny, dane lotów, dane firmowe do faktury);
  • Dane logowania (nazwa użytkownika, e-mail, hasło).

b) Dane zbierane automatycznie

Podczas korzystania z Serwisu i aplikacji mobilnych możemy zbierać:

  • Informacje o rezerwacjach (co i kiedy zarezerwowałeś, jak zapłaciłeś);
  • Dane o przeglądaniu Serwisu (kliknięcia, odwiedzane podstrony, reklamy);
  • Dane o urządzeniach (marka, model, system operacyjny, adres IP, przeglądarka).

c) Dane z innych źródeł

Możemy również korzystać z danych dostarczanych przez:

  • Partnerów handlowych i rejestry publiczne w celu weryfikacji danych;
  • Specjalistyczne firmy w celu analizy skuteczności marketingu.

3. Inne źródła danych osobowych

Możemy również wykorzystywać dane osobowe z innych źródeł, takich jak:

  • Specjalistyczne firmy, które dostarczają informacje,
  • Nasi partnerzy handlowi,
  • Rejestry publiczne.

Tego typu dane pomagają nam m. in.:

  • Dokonać przeglądu i poprawić dokładność posiadanych przez nas danych,
  • Poprawić i zmierzyć skuteczność naszej komunikacji marketingowej, w tym reklamy online.

4. Jak i dlaczego używamy danych osobowych

Podczas korzystania z naszych Usług możemy również zbierać:

  • Informacje o urządzeniach używanych do uzyskania dostępu do naszych Usług (w tym marka, model i system operacyjny, adres IP, typ przeglądarki i identyfikatory urządzeń mobilnych).
  • Informacje o kodach rabatowych – jak i kiedy z nich korzystasz.

Gdy kontaktujesz się z nami, bierzesz udział w promocjach, konkursach lub ankietach, możemy zbierać:

  • Dane osobowe, które podajesz podczas kontaktu z nami (np. imię i nazwisko, nazwa użytkownika, dane kontaktowe, login) – poprzez telefon, e-mail, pocztę lub media społecznościowe.
  • Szczegółowe informacje o wiadomościach e-mail i innych wiadomościach cyfrowych, które wysyłamy do Ciebie, wraz z wszelkimi klikniętymi linkami.
  • Twoją opinię i wkład w ankietach satysfakcji klientów.

3. Inne źródła danych osobowych

Możemy również wykorzystywać dane osobowe z innych źródeł jak: specjalistyczne firmy, które dostarczają informacje, nasi partnerzy handlowi i rejestry publiczne. Tego typu dane osobowe pomagają nam m. in.: ● dokonać przeglądu i poprawić dokładność posiadanych przez nas danych; ● poprawić i zmierzyć skuteczność naszej komunikacji marketingowej, w tym reklamy online.

4. Jak i dlaczego używamy danych osobowych

W poniższej tabeli szczegółowo wyjaśniamy, w jaki sposób i dlaczego wykorzystujemy dane osobowe:


Informacje o urządzeniach

Podczas korzystania z naszych Usług zbieramy informacje o urządzeniach używanych do uzyskania dostępu, w tym:

  • Marka, model i system operacyjny urządzenia,
  • Adres IP,
  • Typ przeglądarki,
  • Identyfikatory urządzeń mobilnych.

Jeśli korzystasz z kodów rabatowych

  • Zbieramy informacje o tym, jak i kiedy używasz kodów rabatowych.

Kontakt z nami oraz udział w promocjach, konkursach i ankietach

Podczas kontaktu z nami lub udziału w promocjach i ankietach możemy zbierać:

  • Dane osobowe, które podajesz (imię i nazwisko, nazwa użytkownika, dane kontaktowe, login),
  • Szczegółowe informacje o wiadomościach e-mail i innych wiadomościach cyfrowych, które wysyłamy,
  • Informacje o klikniętych linkach,
  • Twoją opinię i wkład w ankietach satysfakcji klientów.

Używamy danych osobowych do:

Cel przetwarzania To oznacza, że przetwarzanie Twoich danych osobowych pozwala nam na: Dlaczego przetwarzamy Twoje dane w ten sposób? Podstawa prawna
Zapewnienie dostępności naszym usługom Zarządzanie kontem w Serwisie, przetwarzanie zamówień i zwrotów. Musimy przetwarzać Twoje dane osobowe, aby zarządzać Twoim kontem użytkownika, dostarczać Ci usługi oraz pomagać przy zamówieniach i zwrotach. Niezbędność do wykonania umowy
Dane o rezerwacjach i transakcjach, dane kontaktowe, informacje z profilu użytkownika, dane firmowe (w przypadku chęci otrzymania faktury). Bez tych informacji nie będziemy w stanie dostarczyć Ci naszych produktów ani usług. Prawnie usprawiedliwiony cel
Zarządzanie i usprawnianie naszych codziennych operacji biznesowych Zarządzanie i ulepszanie Serwisów i aplikacji mobilnych. Używamy plików cookies i podobnych technologii w naszych Serwisach i aplikacjach mobilnych, aby poprawić jakość obsługi klienta. Prawnie usprawiedliwiony cel
Analiza i badania rynku, optymalizacja systemów IT i bezpieczeństwa. Dzięki temu możemy lepiej dostosować nasze usługi do potrzeb klientów. Prawnie usprawiedliwiony cel
Wykrywanie oszustw i innych przestępstw oraz ich zapobieganie Monitorowanie Usług pod kątem oszustw i nadużyć. Pomaga nam to zapewnić bezpieczeństwo korzystania z naszych Usług. Prawnie usprawiedliwiony cel
Personalizacja usług Analiza Twoich nawyków zakupowych i przeglądania Serwisów. Przeglądanie Twoich zachowań i zakupów pozwala nam spersonalizować nasze oferty oraz usługi. Prawnie usprawiedliwiony cel
Marketing i reklama Wysyłanie odpowiednich komunikatów marketingowych (e-mail, poczta, reklama online). Chcemy dostarczać reklamy dopasowane do Twoich zainteresowań i analizować skuteczność kampanii reklamowych. Zgoda użytkownika / prawnie usprawiedliwiony cel
Kontakt i interakcja z Tobą Kontaktowanie się z Tobą w sprawie Usług przez telefon, e-mail lub pocztę. W celu zapewnienia najlepszej obsługi klienta. Prawnie usprawiedliwiony cel
Zarządzanie promocjami i konkursami Przetwarzanie Twoich danych w związku z udziałem w promocjach i konkursach. Musimy przetwarzać Twoje dane, aby umożliwić Ci udział i zarządzać promocjami. Prawnie usprawiedliwiony cel

5. Nasze prawnie usprawiedliwione cele w używaniu Twoich danych osobowych

W przypadkach, w których wykorzystanie danych osobowych opiera się na "prawnie usprawiedliwionym celu", obejmuje to:

  • Obsługę potrzeb klientów, w tym dostarczanie produktów i usług,
  • Promowanie i marketing naszych produktów i usług,
  • Zarządzanie kontami użytkowników, skargami i rozwiązywanie sporów,
  • Zrozumienie naszych klientów poprzez analizę ich zachowań i preferencji,
  • Ochronę naszej działalności, współpracowników, klientów i partnerów,
  • Testowanie i rozwijanie nowych produktów i usług oraz ulepszanie już istniejących,
  • Przestrzeganie wymogów prawnych i regulacyjnych.

6. W jaki sposób i dlaczego udostępniamy dane osobowe partnerom handlowym i dostawcom usług

Udostępniamy dane osobowe partnerom handlowym i dostawcom usług wyłącznie wtedy, gdy jest to konieczne do realizacji Usług.
Podmioty te zobowiązane są do zachowania bezpieczeństwa danych i nie mogą wykorzystywać ich do własnych celów marketingowych.


7. W jaki sposób i dlaczego udostępniamy dane osobowe innym podmiotom

Możemy udostępniać dane osobowe innym organizacjom w następujących sytuacjach:

  • Gdy jest to wymagane przez prawo lub organ publiczny,
  • W celu ustalenia, wykonania lub obrony naszych praw (np. w przypadku zapobiegania oszustwom i zmniejszania ryzyka kredytowego),
  • W przypadku współpracy z dostawcami usług, którzy pomagają nam w obsłudze klientów, analizie rynku i kampaniach reklamowych.

8. Udział w ankietach satysfakcji klienta i badaniach rynku

Prowadzimy badania rynku, aby ulepszać nasze Usługi.
Jeśli skontaktujemy się z Tobą w tej sprawie, masz prawo odmówić udziału – nie wpłynie to na możliwość korzystania z naszych Usług.

Bezpieczeństwo Twoich danych

Aby zapewnić ochronę Twoich danych osobowych, stosujemy następujące zabezpieczenia komputerowe:

  • Ograniczenie dostępu – dostęp do danych mają wyłącznie pracownicy, którzy potrzebują go do wykonywania swoich obowiązków służbowych.
  • Fizyczne, elektroniczne i proceduralne zabezpieczenia – chronimy dane na wszystkich etapach: gromadzenia, przechowywania i ujawniania.
  • Kontrole dostępu – stosujemy fizyczne zabezpieczenia dostępu do budynków i plików.
  • Zapory sieciowe i szyfrowanie – dane są chronione podczas przesyłu przy użyciu Secure Sockets Layer (SSL).

Przetwarzanie danych poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG)

Twoje dane osobowe mogą być przekazywane i przechowywane poza EOG, jeśli współpracujemy z podmiotami spoza Unii Europejskiej.
W takich przypadkach zapewniamy zgodność z zasadami ochrony danych, wdrażając odpowiednie mechanizmy ochrony, takie jak:

Uwaga: Mimo wdrożenia środków technicznych i organizacyjnych, nie możemy zagwarantować pełnego bezpieczeństwa danych przesyłanych przez Internet.
Zachęcamy do ostrożnego udostępniania swoich danych osobowych online.

9. Jak długo przetwarzamy dane osobowe

Nie przechowujemy Twoich danych osobowych dłużej niż jest to konieczne. Czas przechowywania zależy od kilku czynników:

  • Cel zbierania danych – przetwarzamy dane tak długo, jak jest to niezbędne do realizacji danego celu.
  • Data zebrania danych – dane mogą być usunięte po określonym czasie od ich zebrania.
  • Podstawa prawna i regulacyjna – w niektórych przypadkach obowiązujące przepisy prawa wymagają od nas dłuższego przechowywania danych.
  • Ochrona interesów użytkownika lub naszych – możemy przechowywać dane, jeśli są niezbędne do obrony roszczeń lub zabezpieczenia naszych interesów.

10. Możliwość wyboru w kwestii otrzymywania komunikatów marketingowych i udziału w badaniach rynkowych

Komunikacja marketingowa

Możemy wysyłać Ci informacje o naszych produktach i usługach tylko wtedy, gdy wyrazisz na to zgodę.

  • Podczas rejestracji zapytamy Cię, czy chcesz otrzymywać materiały marketingowe.
  • Możesz zmienić swoje preferencje w dowolnym momencie za pomocą:
    • Panelu ustawień w swoim koncie użytkownika,
    • Telefonu: 789 419 479,
    • E-maila: contact@nextpark.io .

Badania rynkowe

Czasami możemy skontaktować się z Tobą w celu przeprowadzenia badań rynkowych.
Udział w badaniach jest dobrowolny i możesz z nich zrezygnować w każdej chwili, co nie wpłynie na możliwość korzystania z naszych Usług.


11. Jak wykorzystujemy pliki cookies

Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) to małe pliki tekstowe przechowywane na Twoim urządzeniu podczas korzystania z Serwisu.
Dzięki nim nasza witryna zapamiętuje Twoje urządzenie i preferencje użytkowania.

Podmiot zarządzający plikami cookies:
Pliki cookies są umieszczane przez SmartPark Solutions Sp. z o.o.

Dzienniki serwera
Nasze serwery automatycznie rejestrują niektóre informacje, takie jak:

  • Żądanie sieciowe,
  • Adres IP,
  • Typ i język przeglądarki,
  • Data i godzina przesłania żądania.

Dzięki tym danym możemy:

  • Poprawiać jakość Usług, analizując sposoby korzystania z Serwisu,
  • Zapamiętywać Twoje preferencje, aby usprawnić korzystanie z witryny,
  • Śledzić trendy użytkowników, aby optymalizować Serwis.

Rodzaje plików cookies wykorzystywane w naszym Serwisie:

Rodzaje plików cookies wykorzystywane w naszym Serwisie

Działanie Charakterystyka Typ
Zapewnienie wydajności - Kompatybilność (np. identyfikacja typu przeglądarki).
- Optymalizacja (np. pomiar czasu ładowania zawartości Serwisu).
Sesyjne – usuwane po zamknięciu przeglądarki.
Zwiększenie bezpieczeństwa - Sprawdzenie, czy urządzenie użytkownika pozostaje bezpiecznie zalogowane przez cały czas trwania wizyty w Serwisie. Sesyjne – usuwane po zamknięciu przeglądarki.
Zapamiętanie preferencji - Ulepszenie działania Serwisu, np. poprzez spersonalizowane treści, powitanie lub zapamiętanie wybranego języka. Sesyjne – usuwane po zamknięciu przeglądarki.
Analiza sposobu korzystania z Serwisu - Zbieranie statystyk dotyczących m. in. ogólnej liczby wizyt, odsłon oraz odwołań do Serwisu. Stałe – usuwane po dłuższym braku odwiedzania Serwisu.
Informacje zwrotne od użytkowników Serwisu - Nie wyświetlanie powiadomień o charakterze jednorazowym po przejściu użytkownika do kolejnej podstrony Serwisu.
- Nie wyświetlanie powiadomień cyklicznych przez zdefiniowany okres.
Sesyjne – usuwane po zamknięciu przeglądarki.
Stałe – usuwane po dłuższym braku odwiedzania Serwisu.
Wtyczki / widgety - Dzielenie się treściami Serwisu na platformach społecznościowych.
- Odnotowywanie interakcji użytkowników w Serwisie (np. licznik udostępnień).
Stałe – usuwane po dłuższym braku odwiedzania Serwisu.
Dostarczanie właściwych treści marketingowych (w szczególności reklamy online) - Dostarczanie reklam internetowych, które naszym zdaniem są dla Ciebie najbardziej istotne na naszych Serwisach i stronach internetowych innych podmiotów. Stałe – usuwane po dłuższym braku odwiedzania Serwisu.
Pomiar skuteczności naszej komunikacji marketingowej (w tym reklamy online) - Mierzenie skuteczności naszych internetowych kampanii reklamowych oraz tych wysyłanych za pośrednictwem e-mail.
- Kontrolowanie liczby wyświetleń reklamy.
Stałe – usuwane po dłuższym braku odwiedzania Serwisu.

12. Twój wybór w zakresie plików cookies

Pliki cookies mogą być również wykorzystywane przez strony trzecie, które dostarczają dodatkowe funkcjonalności w Serwisie.
Używanie tych narzędzi lub widgetów może powodować gromadzenie plików cookies na urządzeniu użytkownika,
aby ułatwić korzystanie z Serwisu i poprawnie wyświetlać interakcje użytkowników.

Zarządzanie plikami cookies

Większość przeglądarek internetowych domyślnie zezwala na umieszczanie plików cookies,
jednak użytkownik może zablokować ich odbieranie, pozostając anonimowym.

Należy pamiętać:
Jeśli użytkownik nie wyrazi zgody na umieszczanie plików cookies, niektóre funkcje Serwisu mogą być niedostępne.

Jak zmienić ustawienia cookies?

Aby dostosować ustawienia dotyczące plików cookies, użytkownik może zmienić konfigurację przeglądarki internetowej:

🔗 Instrukcje zarządzania plikami cookies w popularnych przeglądarkach:

📌 Dodatkowe informacje o plikach cookies można znaleźć na stronie:
http://allaboutcookies.org


13. Prawo dostępu do danych

Masz prawo do wglądu w swoje dane osobowe, które przechowujemy.


14. Pozostałe prawa osób, których dane są przetwarzane

14.1. Prawo do poprawienia danych

Jeśli posiadamy niedokładne lub niekompletne dane, masz prawo zażądać ich poprawienia.

14.2. Prawo do sprzeciwu

  • Sprzeciw ogólny – możesz sprzeciwić się wykorzystywaniu Twoich danych osobowych.
    Jeśli Twoje prawa przeważają nad naszymi interesami, możemy ograniczyć ich przetwarzanie lub je usunąć.
  • Sprzeciw wobec marketingu bezpośredniego – jeśli nie chcesz otrzymywać treści marketingowych, możesz złożyć sprzeciw.
    W ciągu 30 dni od jego zgłoszenia zaprzestaniemy wykorzystywania Twoich danych w tym celu,
    chyba że posiadamy inne podstawy prawne do ich przetwarzania.

14.3. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych

Masz prawo żądać ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych w następujących sytuacjach:

  • Złożyłeś ogólny sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych (zgodnie z punktem 14.2).
  • Kwestionujesz dokładność danych osobowych, które przechowujemy.
  • Twoje dane zostały przetworzone bezprawnie, ale nie chcesz, abyśmy je usunęli.

14.4. Prawo do usunięcia danych

Możesz zażądać usunięcia Twoich danych osobowych, jeśli:

  • Nie ma już potrzeby ich przechowywania.
  • Z powodzeniem złożyłeś sprzeciw ogólny (zgodnie z punktem 14.2).
  • Wycofałeś swoją zgodę na ich przetwarzanie, a my nie mamy innej podstawy prawnej do ich wykorzystania.
  • Przetworzyliśmy Twoje dane bezprawnie.

14.5. Prawo do przenoszenia danych

Jeśli chcesz otrzymać kopię swoich danych osobowych, które posiadamy, skontaktuj się z nami:
📧 E-mail: hello@nextpark.pl


14.6. Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego

W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń dotyczących przetwarzania Twoich danych osobowych, zachęcamy do kontaktu z nami.
Jeśli uznasz, że naruszyliśmy przepisy o ochronie danych osobowych, masz prawo złożyć skargę do lokalnego organu nadzorczego.


14.7. Więcej informacji o Twoich prawach do ochrony danych

Więcej szczegółowych informacji na temat Twoich praw możesz znaleźć na stronie Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO).

Jeśli chcesz uzyskać dodatkowe informacje na temat swoich praw lub porozmawiać z nami na ten temat, skorzystaj z sekcji poniżej.


15. Jak się z nami skontaktować

Jeśli masz pytania dotyczące sposobu gromadzenia, przechowywania i wykorzystywania Twoich danych osobowych, skontaktuj się z nami:

📧 E-mail: contact@nextpark.io

Polityka została ostatnio zaktualizowana: 17.02.2025