nextpark logo

Parkowanie

Przyjadę na parking później niż to zostało zaplanowane. Co należy zrobić?

Jeśli masz możliwość, poinformuj parking o opóźnieniu. Uprzedzając obsługę parkingu o zmianie godziny przyjazdu, zapewnisz sobie dostosowany do faktycznej godziny przyjazdu transfer na lotnisko. Najlepszą metodą poinformowania o zmianie godziny Twojego przyjazdu jest kontakt telefoniczny. Numer kontaktowy znajdziesz na potwierdzeniu rezerwacji.

Mój samochód został zarysowany podczas postoju. Co mogę zrobić?

Ze względu na procedury bezpieczeństwa i ograniczoną ilość miejsc postojowych takie sytuacje są niesamowicie rzadkie. Jeśli jednak dojdzie do takiego zdarzenia, należy niezwłocznie powiadomić o tym obsługę parkingu oraz poprosić o pisemne potwierdzenie zaistniałej szkody. NextPark nie obsługuje miejsc parkingowych, dlatego decyzje o jakimkolwiek zwrocie kosztów lub odszkodowaniu podejmowane są bezpośrednio przez operatora parkingu.

Jak mogę skontaktować się z parkingiem? Gdzie znajdę numer telefonu?

Numer telefonu do obsługi parkingu, na którym zarezerwowałeś miejsce, znajdziesz na potwierdzeniu rezerwacji. Jest ono wysyłane do Ciebie na podany podczas rezerwacji adres e-mail. Numer wyślemy Ci również SMS-em.

Czy zdarza się, że w danym okresie na parkingu nie ma już wolnych miejsc?

Tak. W celu zapewnienia komfortu i bezpieczeństwa klientów, każdy parking ma ograniczoną liczbę miejsc postojowych. Wybór parkingów na naszej stronie jest jednak duży więc zawsze znajdziesz dostępne miejsce w interesującym Cię okresie. Jeśli chcesz mieć większy wybór, zarezerwuj miejsce parkingowe z odpowiednim wyprzedzeniem.

Czy parkingi są zadaszone?

Część parkingów dostępnych na naszej stronie oferuje zadaszone miejsca parkingowe za dodatkową opłatą. Informację na temat specyfiki dostępnych miejsc na danym parkingu znajdziesz w szczegółach oferty na naszej stronie.